Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:936153
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

 Bez kontaktu raksturs – tas nozīmē, ka reklāma neparedz personīgus kontaktus ar pircējiem, tāpat kā pircēji nevēlas atbildēt ziņojumiem, proti, reklāma ir spējīga veikt tikai monologu, nevis dialogu.
Dažādi mārketinga pētījumi neizbēgams process, lai pilnībā uzzinātu cilvēku viedokli, par pieprasījuma apmierināšanu , konkurence problēmu cēloņus, par tirgus stāvokli attiecīgā valstī un daudzus citus jautājumus.
Reklāmai piemīt arī sava veida nepilnības, tādas , ka modernas reklāmas ir salīdzinoši dārgas un prasa lielas izmaksas. Reklāma var neattaisnot patērētāja uzticību, tā var apmānīt, un arī tas, ka reklāma spēj aicināt sabiedrību lietot un kļūt atkarīgiem no veselībai kaitīgiem ieradumiem un vielām.
Ņemot to visu vērā, varam secināt, ka reklāmu izdevīgi izmantot, veidojot ilgstoša , noturīga uzņēmuma markas tēlu, informējot patērētājus par jauniem produktiem/ pakalpojumiem.8

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register