Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902540
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Daudzos gadījumos pieejamas informācijas raksturs un apjoms ir nepieejams, lai pieņemtu efektīvu lēmumu.
Reklāmas kampaņu veikšanai ir nepieciešama liela līdzekļu ieguldīšana. Līdz ar to mūsdienīgas firmas cenšas samazināt riska pakāpi un palielināt reklāmas komunikācijas efektivitāti. To sasniedz veicot mārketinga pētījumus.
Pētnieciskie projekti palīdz saskatīt mārketinga problēmas un jaunas iespējas organizācijas darbībā. Pētīšana palīdz arī formulēt mērķus, kurus nepieciešams sasniegt, kā arī saņemt nepieciešamo informāciju, kas palīdzēs atrisināt problēmas un izmantot pieejamas iespējas. [4., 343-344]
Mārketinga pētīšana var tikt skaidrota kā sistemātiskā noteiktu datu, iegūto ar nepieciešamām procedūrām, vākšana, apstrāde un analīze. Tas ir nepieciešams, lai pieņemtu noteiktus vadības lēmumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register