Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191816
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI:
Pēc apkopotajiem aptaujas rezultātiem ir skaidrs, ka pārdevējs ir veiksmīgi izvēlējies produkta mērķauditoriju, kas ir būtisks faktors, lai pārdevējs atrastu ceļu pie pircēja.
Vizuālais reklāmas tēls ir saistošs un vizuāli baudāms.
Viens no svarīgākajiem reklāmas uzdevumiem ir sasniegts. Aptaujā 100 % respondentu apstiprinoši atbildējuši, ka reklāma ir viegli saprotama.
Reklāmas emocionālais sniegums patērētājos izraisījis tādas emocijas kā mīlestību, mieru. Kaut gan 30% aptaujāto atzinuši, ka šī reklāma viņiem nesniedz nekādas emocijas.
Puse respondentu ir apmierināti ar reklāmu. 10% nepatīk vizuālais noformējums un 40 % aptaujāto šķiet ka reklāmā ir iekļauts par daudz informācijas.
Pati svarīgākā pārdevēja prioritāte, kas ir preču pārdošana ir sasniegts, jo 90% aptaujāto nepieciešamības gadījumā, iegādātos reklamēto produktu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register