Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126479
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas attīstības gaita. (attīstības spirāle)
Pionieru stadija jeb ieviešana - reklāma šajā laikā iepazīstina ar ideju, tātad šajā laikā reklāmai bija jārada jaunas paražas, jācenšas izmainīt paradumus, attīstīt jaunus lietojumus, kultivēt jaunus dzīves līmeņa standartus. Galvenie reklāmas mērķi: izglītot patērētājus; parādīt, ka patērētājiem ir kāda vajadzība, kas iepriekš netika apmierināta un reklamēt produktu kā šis vēlmes apmierinātāju –mitrinātas putekļu lupatas; priekšapmaksas kartes reklāmai jāspēj tiešām apliecināt, ka jaunais produkts spēj izpildīt agrāk esošus, reāli pastāvošus, bet neatrisinātus uzdevumus.
Konkurences stadija – periods, kad mērķa patērētāji akceptē produktu, tas sastopas ar konkurenci, jo arī citi ražotāji pārņem šo ideju. Otrajiem jau ir daudz vieglāk, jo viņiem nav bijis jātērē nauda, lai pierādītu, ka produkts vispār ir vajadzīgs patērētājiem. Bet šajā stadijā patērētājs, kam ir vairākas vai pat ļoti daudzas izvēles iespējas, uzdod jautājumu – kuru brendu lai es pērku. Ietekmēt šo izvēli – tas ir reklāmas galvenais uzdevums konkurences stadijā. Tieši konkurences dēļ ir nepieciešamas radīt un attīstīt brendus. Reklāma arī kļūst par konkurences daļu. Tātad šajā stadijā produkta priekšrocībām jābūt labi saskatāmām salīdzinājumā ar citiem produktiem. Saukļi neizglīto, tie parāda priekšrocības. Šajā stadijā atrodas visvairāk preču tirgū.
Atgādinājuma stadija – trešā reklāmas attīstības stadija, kas saistīta ar laiku, kad produkts ir plaši pazīstams, tā kvalitātes ir pieņemtas un tā spēku veido pagātnē radīta reputācija. It kā šajā laikā vairs nav nepieciešama konkurējoša reklāma, jo produkts ir zināms, bet ir jānotur patērētāji un pieredze rāda, ka beidzot vai pārtraucot reklamēties, sabiedrība, patērētāji, klienti ļoti ātri aizmirst produktu. Tāpēc lielākā daļa ražotāju vēlas noturēt patērētāju ar brenda palīdzību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register