Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759356
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Citiem vārdiem sakot, tie ir labumi, kurus pircējs vēlas saņemt līdz ar produktu:
precizējot, kāds pircēja tips ir uzņēmuma mērķauditorija;
izvēloties, ar ko piesaistīs šo pircēju uzmanību;
plānojot, kā šo pastiprināto uzmanības piesaisti īstenot;
noskaidrojot, kā to visu var izdarīt labāk par konkurentiem.
Motivāciju iegādāties to vai citu produktu nereti veido pats pircējs. It īpaši tas ir raksturīgi nozīmes produktu tirgos, kad pircējs vienlaikus ir arī lietotājs, kurš tieši izsaka savas vajadzības ražotājiem. Tomēr lielākā daļa gadījumu rūpes par motivāciju gulstas uz uzņēmēju pleciem. Kā galvenos faktorus motivācijai var minēt šādus:
kvalitatīvs produkts;
spilgts un labi atpazīstams gan produkta, gan pārdevēja tēls;
tirdzniecības piedāvājuma unikalitātes izskaidrojums;
emocionāla stimula izveidošana;
spēja pārliecināt, ka pirkums jāizdara nekavējoties.
Produkta pozīcijas veidošanā liela nozīme ir speciālistu izpratnei par pircēju uzvedību. Lai izzinātu, ko tad īsti vēlas pircēji, jāveic viņu uzvedības analīze, cenšoties saņemt atbildes uz šādiem jautājumiem:
kāpēc pērk;
kāpēc nepērk;
par kādām īpašībām un priekšrocībām interesējas;
kā pērk;
kādas darījuma attiecības vēlas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1243690
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register