Reklāmas kampaņā katra darbība ir jāpakļauj kontrolei, jo katra veiktā darbība kļūst svarīga jau:
1. pirms ir izvērtēts konkrētais- galīgais reklāmas sludinājuma variants;
2. pēc tam, kad mērķauditorija ir ieguvusi vai nav ieguvusi reklāmas sludinājumu.
Reklāmas efektivitāti ir grūti izmērīt; noteikt.
Reklāmas efektivitāte jāaplūko mijiedarbībā ar reklāmas mērķiem. Ir jāatšķir vai:
reklāmas mērķis ir stimulēt tūlītēju preču pirkšanu
reklāmas mērķis neparedz tūlītēju patērētāju rīcību, tā veicina patērētāju labvēlīgu attieksmi un domāšanu => šādas reklāmas efektivitāti noteikt ir sarežģīti. Viena no efektivitātes problēmām ir saistīta ar preču kvalitāti.=>
Lai analizētu un noteiktu uzņēmuma reklāmas efektivitāti, tad, sākot strādāt pie konkrētās preces vai pakalpojuma, reklāmai jāvirza:
• konkrēts mērķis
• precīzs mērķis, kurš paredzēts sasniegt reklāmas kampaņas vai reklāmas pasākuma gaitā.…