Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911167
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmai esot mūsu ikdienā, nerodas pat šaubas, ka tai piemīt arī noteikts ekonomiskais un sociālais raksturs.
Daudzi zinātnieki strīdās par to, vai reklāma tik tiešām attaisno tos ieguldītos līdzekļus un ir kaut kādā mērā noderīga ekonomikai.
Lai izprastu kārtīgāk tās nozīmi ekonomikā, var iedalīt reklāmu 4 kategorijās.
Situācija, kad reklāma patiešām ir ļoti efektīva un iedarbīga.
Daudzi reklāmas kritiķi apgalvo, ka reklāma veicina zīmolu monopolu, kas nozīmē, ka zīmols tirgū iegūst tādas pozīcijas, ka citas kompānijas pat necenšas konkurēt ar to. Tomēr svarīgi saprast, ja mūsdienās tik tiešām pastāvētu šāda reklāmas izraisīta zīmolu monopolija, tad daudzi produkti tiktu pārstāvēti tikai no dažiem lielākajiem un ietekmīgākajiem ražotājiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register