Tirgus segmentācija.
• pircēji, kas vēlas kvalitatīvu veļas pulveri
• pircēji, kurus neizvēlas lētāko variantu
• pircēji, kuriem svarīgs ir brends
• patstāvīgie Ariel lietotāji
• tie, kas lieto Ariel reti
• tie, kas lieto līdzīgus produktus u.c.
Šādi sadalot vai segmentējot tirgu, ražotājam ir iespēja konkrēti orientēt savas mārketinga darbības atbilstoši attiecīgajam segmentam.
Segmentam jābūt pietiekoši lielam lai uzņēmums varētu efektīvi strādāt, attaisnojot ieguldījumus, iekaitot mārketinga izmaksas.
Tirgus segmentam jāatbilst šādam nosacījumiem:
• kvantitatīvās novērtēšanas spēja;
• pietiekamība;
• stabilitāte;
• diferenciācija;
• pircēju apkalpošanas pieejamība;
• resursu nodrošinājums.
Mērķauditorija
Novērtēts un atlasīts pircēju segments, kurā uzņēmums plāno pārdot savus produktus un veikt mārketinga pasākumus.
…