Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345617
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas ir būtiska mūsu dzīves sastāvdaļa, jo tās ir ik uz soļa. Reklāmas iespaido mūsu psihi, kā rezultātā pret kādu konkrētu reklāmu izjūtam patiku, interesi un konkrēto produktu iegādājamies vai izraida gluži pretēju attieksmi.

1. Reklāma Centis Ūbele, Maximas reklāmā par salātu mazgāšanu.
• Centis Ūbele ar reklāmas palīdzību cenšas apgāzt apgalvojumu, ka Maxima lielveikalos tiek mazgāti salāti un nākamajā dienā pārdoti atkārtoti. Šī reklāma ir aktuāla, jo pēdējā laikā par šādu rīcību visai bieži tiek runāts.
• Mērķa auditorija ir Maxima klienti, precīzāk tie, kas ir pārāk slinki, lai paši mājās gatavotu salātus. Citiem vārdiem klientiem, kas iegādājas salātus. Reklāmas efekti mērķauditorijas ietekmei ir apgalvojumi, ka par „salātu mazgāšanu” runā cilvēki, kuri kaut kur kaut ko ir dzirdējuši, bet nav konkrētu faktu, ka kāds ar to būtu sastapies. Kā arī veiktais „eksperiments”, kur pats Centis Ūbele stundām ilgi mazgājis salātus un sapratis, ka tas ir tikai mīts un ka tā Maximā nenotiek.
• Verbāli Centis Ūbele apgalvo, ka salātu mazgāšana nav iespējama, ka tas ir sarežģīts process, jo pats to cenšas izdarīt, lai pierādītu, ka tā notiek vai nenotiek. Neverbāli viņš cītīgu un domīgu sejas izteiksmi cenšas šos salātus mazgāt ar sietu, ar kādu parasti susina makaronus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register