Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254572
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Kopsavilkums, secinājumi.
VID klientu apkalpošanas centros ir vērojama atsaucība, sapratne un laipnība. Katram klientam tiek nodrošināta individuāla pieeja un sniegtas atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.
Iestādes atmosfēra ir draudzīga, klientiem ir pieejamas dažādas ērtības – sākot ar dīvāniem, kur iespējams uzkavēties, beidzot ar vietu, kur nesteidzīgi izbaudīt pusdienas. Iestādē ir padomāts par ikvienu klientu – cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī, ja ir radušās neskaidrības, ir pieejams informācijas centrs, kā arī uz galdiem atrodamas dažādas pamācības un ieteikumi. Lai gan iestādes apmeklēšanas laikā klientu plūsma bija salīdzinoši liela, viss noritēja raiti un klienti izskatījās ar visu apmierināti. Lielā klientu plūsma skaidrojama ar to, ka, iespējams, cilvēki bija devušies uz Valsts ieņēmumu dienesta ēku, lai iesniegtu savu iepriekšējā gada ienākumu deklarāciju. Kopumā iespaids par iestādi ir radies pozitīvs, nepilnības netika novērotas, kā arī iestādē ir redzams, ka ir ļoti padomāts, lai tās apmeklētājs justos labi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1375909
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register