Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:711228
 
Evaluation:
Published: 04.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Informācija par grāmatu    3
2.  Informācija par grāmatas autoru    4
3.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Domā, lai mācītos’’, man noderīgais    5
4.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Jautāšana’’, man noderīgais    9
5.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Plānošana’’, man noderīgais    13
6.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Diskusija’’, man noderīgais    15
7.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Kognitīvās kartes’’, man noderīgais    18
8.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Diverģentā domāšana’’, man noderīgais    21
9.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Kooperatīvā mācīšanās’’, man noderīgais    23
10.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Individuālais kognitīvais atbalsts, man noderīgais    26
11.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Novērtējums’’, man noderīgais    26
12.  Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Radīt vidi, kas veicina mācīšanos’’, man noderīgais   
13.  Atziņas no izlasītās grāmatas   
14.  Informācija internetā par konkrēto pētījumu   
Extract

Es, kad strādāšu skolā par vizuālās mākslas pedagoģi, bērniem lūgšu laiku pa laika paska’h’’hdrot vienam otram to, ko viņi nesaprot. Turklāt, es uzskatu, ka, piemēram, bērniem mācot par krāsu kontrastiem un to, kā veidojas papildkrāsas, varētu izmantot dažādus grupu projekta darbus. Līdz ar to grupā kopā strādājot vairāk mākslinieciski attīstītie bērni varēs paskaidrot mākslinieciskā ziņā mazāk attīstītajiem bērniem krāsu īpatnības.
[Mācoties skolā, bieži vien skolotājas, dalot bērnus grupās, izmantoja principu, kad spējīgākajiem bērniem lika strādāt ar spējīgākajiem un mazāk spējīgākajiem ar sev līdzīgajiem. Tas, kāpēc mēs tā tikām dalīti, tika paskaidrots ar to, ka tad vājākie bērni nevarēs nopelnīt atzīmes uz spējīgāko bērnu rēķina. Bet šeit rodas jautājums, vai tad tiešām atzīmes ir svarīgākas par to, kā paplašinās bērnu zināšanas, kad viņi gūst pieredzi un paraugu no spējīgākajiem bērniem. Es vidusskolas laikā ļoti labi apzinājos, ka mācīšanās skolā nav atkarīga no tā, cik intelektuāls tu esi, bet gan no tā, vai tu esi sapratis sistēmu, kā domāt, kā rīkoties, kā izpildīt uzdevumus ar vajadzīgo dziļumu. Tieši tāpēc man ļoti patika strādāt grupā kopā ar bērniem, kuri it kā skaitījās mazāk spējīgi, jo man bija iespēja viņiem izskaidrot, cik patiesībā tas viss ir vienkārši, un kā jāveido uzdevuma ‘’skeletiņš’’, lai uzdevums būtu izpildīts ar vajadzīgo dziļumu.

10. Būtiskākā informācija par nodaļu ‘’Individuālais kognitīvais atbalsts, man noderīgais
Šajā nodaļā tiek atklāts kā ar kognitīvo atbalstu ir iespējams palīdzēt katram skolēnam individuāli. Domāšana, tas ir individuāls process, ikvienam no mums ir universāls. Neatkārtojams mācīšanās stils. Šajā nodaļā tiek aplūkoti dažādi vispārēji individuālā kognitīvā atbalsta principi un mācīšanās metodes, kas var bērniem palīdzēt mācīties plašās konteksta robežās.
Ir svarīgi, lai skolotājs bērnam sniegtu gan individuāloopUh atbalstu, gan arī parādītu [skolēnam, kā pašam būt atbildīgam par mācīšanos .

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1358313
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register