Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659475
 
Evaluation:
Published: 13.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rotaļsituācijas apraksts
Uz galda sarindoti 2 lieli un 2 mazi šķīvīši, 2 lielas un 2 mazas krūzītes un 2 glāzes.
1. Noskaidrojam, kā ar vienu vārdu var nosaukt lietas, kas atrodas uz galda – trauki.
2. Saskaitām, cik trauku mums pavisam ir uz galda – 10
3. Parādu bērniem acu augstumā skaitļa 10 kartīti, apskatām to.
4. Uz jautājumu – vai šo veselumu var sadalīt, bērni labprāt skrietu dalīt uzreiz, bet sarunājam, ka vispirms pamācīsimies visi kopā, tikai tad katrs atsevišķi
5. Saliekam pa kaudzītēm
- Šķīvjus
- Krūzītes
- Glāzes
Noskaidrojam, ka daudzums nemainās. Uzrakstu šo skaitļu attiecību uz tāfeles.
Tad mudinu bērnus saskaitīt stikla traukus un plastmasas traukus, arī tad , pierakstot skaitļu attiecību.
Visbeidzot – sadalām tā, lai divām lellītēm būtu katrai savs trauku komplekts, kas sastāv no 5 daļām.
6. Nu bērni var katrs pamēģināt uzklāt abām lellītēm galdu, ņemot pavisam 10 traukus un mācoties sadalīt arī vienādās daļās.
Analīze
Šo nodarbību arī būtu jāvada grupiņās, jo bērni labprāt uzreiz gribētu šķirot traukus paši, nevis skatīties kā to dara skolotāja, taču – ņemot vērā to, ka nākamajiem skolēniem ir jāmācās pacietīgi vērot un gaidīt, nodarbība varētu izdoties veiksmīgi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register