Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663243
 
Evaluation:
Published: 05.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Valsts līmenis, jeb stratēģiskais līmenis, kurš tiek „ietērpts” speciālos dokumentos. Tas ir Valsts Standarts. Taktiskais līmenis(Isets) satura un eksa centrs.

Vērtēšana

Darbojas rīkojums Nr 434 par speciālo skolu sasniegumu novērtēšanu 10 baļļu sistēmā. Akcents tiek likts uz katra bērna individuālām spējām un varēšanu atbilstoši veselības stāvoklim un fiziskām spējām, ja bērns ir pedagoģiski sastādīto klases darbu ir veicis 100%- 10 b., 80%- 8 b. Un t.t.
Darbības (realizācijas) līmenis – skolas pašvaldība.

Speciālās pedagoģijas saturs- teorētiskās un praktiskās darbības saturs.

Attīstības traucējumu atpazīšana-(diagnosticēšana)
Attīstības traucējumu apzināšana

Konsultēšana attīstības terapija
(diagnostika) veicināšana
Novērtēšana- sensorie procesi, kognitīvie procesi, motorika- notiek nepārtraukti.

Speciālās skolas uzdevumi.

1. Vispusīga bērnu fizioloģiskā, klīniskā, psiholoģiskā un pedagoģiskā izmeklēšana
2. Speciālās izglītības mācību un audzināšanas principu noteikšana, satura un līdzekļu izvēle, mērķu un uzdevumu noteikšana dažādās izglītības organizācijas formās
3. Profilaktiskie pasākumi, sistēmas izstrādāšana ( kopumā)
Logopēdija, ārstnieciskā vingrošana, masāžas, ritmika u.c.
4. Socializācijas procesa izpēte, speciālo pasākumu noteikšana un organizēšana.
Speciālās pedagoģijas zinātnes izpētes objekts ir bērns ar speciālām vajadzībām jeb attīstības traucējumiem
5. Speciālo skolu uzdevums- korekcijas darbs. Tā tiek veikta apmācības procesā, katrs mācību process to risina konkrēti. Piem. Latviešu valoda- rakstu kultūra , tēlojošā māksla- roku kustības u.t.t
6. Vispārsociālais uzdevums- sagatavot speciālās skolas skolniekus patstāvīgam darbam vai adaptācijai sabiedrībā.
6.1. integrācija- skola visiem
vispārējā integrācija- tā ir filozofija ar mūsdienu pieeju palīdzības organizēšanā.
Cilvēki ar speciālām vajadzībām-
Kopdarbība speciālistiem un nespeciālistiem
Mākslīgo barjeru pārvarēšana
Katrai ģimenei alternatīva iespēja- ko grib- apmeklēt dienas centru, speciālo skolu, parasto skolu…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1112341
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register