Atbildes uz jautājumiem:
Šenona – Vīvera vispārējais komunikācijas modelis (shēma);Harolda Lasvela komunikācijas procesa formula;Komunikācijas zinātniskas definēšanas kritēriji un loģiskie faktori/lauki;Komunikācijas izskaidrošanas tipi. Divi komunikācijas pamata tipi;SA publicitātes modelis;SA informējošās darbības modelis;SA pārliecināšanas modelis;SA dialoga modelis; Amata prasmes (spēka) un profesionālās (konceptuālās) SA; SA vēstures skaidrojums, izmantojot SA darba pamata modeļus; SA modeļa izvēli ietekmējošie faktori organizācijā; Stratēģiskā un operatīvā menedžmenta ekonomiskā un sociālā dimensija, uzņēmuma stratēģija (shēma); R.K.Mertona funkcijas definīcija. Funkciju tipi, funkcionālā analīze; Č.R. Raita funkcionālās analīzes pamata jautājums; G.Benteles dalījums SA bāzes un sekundārajās funkcijās aktoru, organizācijas un; G. Benteles SA definīcija un tās struktūras skaidrojums; Trīs sākotnējā stāvokļa un mērķa perspektīvas, definējot SA;SA darba daļējo publiku klasificēšana (tabula); SA un reklāmas nodalīšana; SA un mārketinga attiecību tipi; SA koncepcija organizācijai (apraksts, identitāte, vide, stratēģija); K.Mertena SA mērķa grupu tipoloģija; K.Mertena koncepcija SA koncepciju izstrādāšanai (shēma); Darbs ar problēmjautājumiem un to dzīves cikls (shēma)