Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:666007
 
Evaluation:
Published: 03.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jebkura uzņēmuma sabiedrisko attiecību veidošanas pamatā, manuprāt, ir māka pasniegt, prezentēt un piedāvāt savu produkciju vai pakalpojumus sabiedrībai, līdz ar to nostiprinot sabiedrības uzticību. Savā darbā apskatīšu valsts iestādi – Zemessardzes štābu, kas darbojas militārajā jomā.
Liela loma šī mērķa sasniegšanai, neapšaubāmi, ir reklāmas pasākumi.
Reklāmai var izmantot daudz un dažādu līdzekļu – prese, televīzija, radio, interneta pakalpojumi, pasta sūtījumi, katalogi u.c. līdzekļi.
Runājot par Zemessardzes štāba veiktajiem pasākumiem savas darbības atspoguļošanā, varētu teikt arī - reklamēšanā un sabiedrisko attiecību veidošanā, lai gan tie nav minami kā strikti mārketinga pasākumi, jo valsts budžeta institūcijām nav raksturīgas tādas darbības kā reklāmas pasākumi, tomēr vēlos pieminēt, kā tas tiek realizēts – Zemessardzes štāba struktūrvienība – Civilmilitārās sadarbības pārvalde ir tāds kā preses dienests, kas informē sabiedrību ne tikai par Zemessardzes štāba darbību, bet arī par pārējām Sauszemes spēku vienībām, kuras atrodas Zemessardzes štāba pakļautībā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register