Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:892112
 
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sabiedrisko attiecību (SA) kampaņa tiek uzskatīta par dažādu pieeju kopumu. Dažādu valstu sabiedrisko attiecību speciālisti piedāvā savstarpēji nedaudz atšķirīgus SA kampaņu veidojošo elementu kopumus. Piemēram, amerikāņu speciālistu modelis ietver 4 posmus: problēmas noteikšana, plānošana un programmas veidošana, darbība un komunikācija un programmas novērtēšana. Savukārt, Frenks Džefkinss piedāvā modeli no sešiem posmiem: situācijas novērtēšana, mērķu noteikšana, auditorijas noteikšana, masu komunikācijas kanālu un darbības tehniku izvēle, budžeta plānošana un gala rezultātu novērtēšana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register