Sabiedrisko attiecību menedžeris, kā visi vadītāji, nodarbojas ar resursu izlietošanas plānošanu vadīšanu un novērtēšanu, kam nepieciešama rūpīga plānošana un prasme pārliecināt un pamatot.
Pētījumi rāda, ka jaunu sabiedrisko attiecību aktivitāšu budžeta plānošana palīdz sasniegt programmas efektivitāti un saistās ar:
ilgtermiņa stratēģisko plānu radīšanu;
īstermiņa taktisko plānu radīšanu;
komandas veidošanu jaunas sabiedrisko attiecību aktivitāšu vai kampaņas koordinācijai;
laika un iespējamo pagrieziena punktu plānošana;
pētījumu veikšana un vadība pirms sabiedrisko attiecību kampaņas/aktivitāšu īstenošanas;
sabiedrisko attiecību aktivitāšu neformāla novērtēšana;
Formālu pētījumu veikšana pēc kampaņas īstenošanas, lai izvērtētu tās efektivitāti.
Sākot plānot gan sabiedriskās attiecības, gan to budžetu sarindot galamērķus pēc svarīguma un katru aktivitāti plānojot izvērtēt, cik liela ir iespējamība, ka ar šo darbību tiks sasniegti paredzēti mērķi.…