Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,13 (13%)
Discounted price*:
0,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:268312
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Sabiedrisko attiecību koncepcija un definēšana.
Laika gaitā sabiedrisko attiecību jēdziens ir mainījies, ļoti daudz reizes. No sākuma tas tika minēts kā pamudināt sabiedrību uz labu gribu un izpratni, bet pašreiz tas ir šāds Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija – savstarpējo sakaru nodibināšanai un uzturēšanai starp organizāciju un sabiedrību, no kuras ir atkarīgas veiksmes un neveiksmes. Definīcijas mērķis – izprast apkārtējo pasauli, pierādīt kādu atsevišķu viedokli, saistībā ar koncepcijām.
2. Sabiedriskās attiecības un tirgvedība, divi dažādi jēdzieni.
Tirgvedības galvenā funkcija ir transakcija – divas puses apmainās ar vērtībām. Tās galvenais uzdevums ir izveidot un uzturēt organizācijas produktu vai pakalpojumu tirgu. SA un tirgvedība atšķiras ar vadīšanas funkcijām, tomēr komplementāriem mērķiem. Tirgvedība- vadības līnijas funkcija, SA – vadības štāba funkcija. Ignorējot vienu no šīm funkcijām, jūs riskējat ar to, ka arī otrā funkcija būs neefektīva.
3. Publicitāte.
Publicitāte ir kāda ārējā avota sniegta informācija, ko masu saziņas līdzekļi izmanto tāpēc, ka tā ir uzskatāma par jaunumu. Tā ir nekontrolējama ziņu publicēšana, jo par to nemaksā. SA attiecību sākumposmā publicitāte bija galvenā funkcija, tomēr SA ir daudz plašāks jēdziens par publicitāti.
4. Reklāma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,52 €
Work pack Nr. 1142834
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Skots M.Katlips "Sabiedriskās attiecības". Ievads mūsdienu sabiedrisko attiecību koncepcijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/268312

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register