Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:316277
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Labdien! Es jums šodien lasīšu referātu par žurnālistikas un sabiedrisko attiecību jeb, kā to dēvē, PR rašanos un attīstību ASV 20.gs. sākumā, kā arī par PR pionieriem dažiem. Jāatzīmē, ka līdz ar to es tik daudz nestāstīšu par preses kā tādas attīstību – kādi žurnāli kad tiek izdoti, cik tos lasa un tādas statistikas lietas, bet tieši vairāk par tādām ne tik praktiskām lietām, var teikt. 
Vispirms mazliet par to, kas īsti tiek uzskatīts par sabiedriskajām attiecībām jeb PR. Viena no definīcijām varētu būt sekojoša: Sabiedriskās attiecības ir prasme jeb funkcija, kas nodarbojas ar to, lai radītu un saglabātu savstarpēji izdevīgas attiecības starp komerciālām un nekomerciālām organizācijām un to publiku jeb sabiedrību, no kuras ir atkarīga šo organizāciju esamība un veiksme. Šī publika var ietvert jebkuru no sekojošām klientūrām: pircēji, ieguldītāji, darbinieki, piegādātāji, likumdevēji, konkurenti, valdības pārstāvji un citi ietekmīgie.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register