Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493252
 
Evaluation:
Published: 04.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

5. Nobeigums
Pēc vairāku pētījumu veikšanas un to cītīgas aprakstīšanas, autori ir nonākuši pie diviem galvenajiem secinājumiem:
a) Eiropa sabiedrisko attiecību attīstības ziņā seko tieši tādai pašai tendencei kāda bija novērojama ASV un Okeānijā 20.gadsimta deviņdesmito gadu beigās, proti, profesionāļi un daži akadēmiskie pārstāvji nosaka jauno funkcionālo zonu jeb korporatīvu komunikāciju zonu, kurā tās atbildīgais ir tā sauktais „dircom”. Šeit jāpiemin, ka skaidrojot jēdzienu „dircom” tā pats vieglāk un ātrāk saprotamais tulkojums būtu direktors komunikācijā, tātad komunikācijas līderis. Attīstoties sabiedriskajām attiecībām iepriekšminētā korporatīvā komunikācija sāk darboties ar neparastu spēku, un ar savu stratēģisko plānu nepilnu divu desmitgadu laikā tā strauji izpletusies starp abām grupām visā pasaulē, tajā skaitā arī Eiropā, kas kā zināms nav anglo-sakšu apdzīvota, proti, dzimtā valoda nav angļu valoda, un kas kā zināms ir krasi lingvistiski un politiski sadalīta, sadrumstalota. Speciālisti, kas vada šo procesu sastrādājoties ar daļu no Eiropas akadēmijām legalizē šo korporatīvo komunikāciju ar jaunu, teorētisku iestudējumu, kas zina, bet šķiet, ignorē iepriekšējās kanoniskās sabiedriskās attiecības, pārņemot lielāko daļu no to koncepcijām, paņēmieniem un instrumentiem. Speciālisti šo efektu panāk izmantojot sabiedrisko attiecību izcelsmes ierobežotā lomā, proti, meditēta, ziņojumu un ziņu pārsūtīšana sabiedriskajai domai jeb publicitātei, citiem vārdiem sakot, izmantojot medijus, ziņojumus un dažādas ziņu nosūtīšanas iespējas tiek ietekmēta sabiedriskā doma kas, kā zināms, ir sinonīms publicitātei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register