Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:499329
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Apmeklētāju pieņemšana
jāsasveicinās un jāiepazīstina ar sevi;
jāpiedāvā apmeklētājam apsēsties;
ja apmeklētājs vēlas kaut ko nolikt, tad jānorāda piemērota vieta;
likt just apmeklētājiem to, ka sekretāre patiešām dara visu, lai palīdzētu;
ja gaida apmeklētāju, tad viss ir iepriekš jāsagatavo;
ja ierodas kāda delegācija vai ārvalstu viesi, tad jārūpējas par to, lai tiktu nodrošināts tulks un šie viesi tiktu pavadīti. Jārūpējas par suvenīru pasniegšanu;
ja tiek organizēta uzņēmuma darbinieku pieņemšana, tad sekretārei ir jāpaziņo darbinieku pieņemšanas laiki un jāzina, kas var ieiet vadītāja kabinetā jebkurā laikā.

Sekretāre un firmas darbinieki
attiecībā pret darbiniekiem sekretārei jābūt taktiskai un diplomātiskai;
nedrīkst izrādīt augstprātību un vienaldzību pret darbiniekiem;
skaidri un pieklājīgi dot norādījumus un kontrolēt to izpildi;
konflikta situācijās jābūt elastīgai un jāprot kontrolēt savas emocijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1339531
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register