Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:931705
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kvalitātes Politikas Rokasgrāmatas Izmaiņu reģistrs   
2.  Kvalitātes Politikas Rokasgrāmatas turētāji   
3.  Ievads un vispārējā informācija   
3.2  Definīcijas   
3.3  Dokumentu vadība   
3.4  Ziņas par organizāciju   
4.  Kvalitātes politika un mērķi   
4.1  Politikas formulējums   
4.2  Kvalitātes mērķi   
5.  Organizācija   
5.1  Organizatoriskā shēma   
5.2  Atbildība, pilnvaras un pienākumi   
5.3  Kvalitātes plānošana   
6.  Kvalitātes vadības sistēmas struktūra   
7.  Procesu validēšana, mērīšana un pārraudzība   
8.  Iekšējā komunikācija   
9.  Pakalpjumu ņēmēju īpašums   
Extract

SIA “X” kvalitātes politikas pamatuzdevums ir nodrošināt esošiem un iespējamiem klientiem augstu kvalitāti Internet risinājumu un programmnodrošinājuma konsultācijās, projektēšanā, izstrādē, apkalpošanā un pārdošanā un pilnīgi izpildīt līgumu prasības un noteikumus, kas atbilst nozares standartiem.
SIA “X” definē kvalitāti kā produkta un pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līgumā norādītajām klienta vēlmēm un prasībām pret kvalitāti. SIA “E Pasaule” vadība savā darbībā ievēro klientu mainīgās prasības un vēlmes piegādājamo pakalpojumu klāstā, kā arī iekšējo kvalitātes kritēriju mainīgumu.

Uzņēmuma galvenais mērķis ir ilglaicīgi iegūt peļņu un nodrošināt visaugstāko kvalitāti, apkalpojot savus klientus. Uzņēmuma politika nodrošina, ka visi pakalpojumi tiek pildīti, lai uzturētu noteikto kvalitātes līmeni un apkalpošanu attiecīgi klienta prasībām un vēlmēm. Uzņēmums nodarbojas ar savas darbības uzlabošanas pasākumiem, tai skaitā neatbilstošas produkcijas skaita samazināšanu, veicot attiecīgās darbības, kas ir aprakstītas Kvalitātes pārvaldības sistēmas procedūrās.

SIA “X” vadības uzdevums ir radīt kvalitatīvai produkcijas un pakalpojumu sniegšanai nepieciešamos priekšnoteikumus un sekmēt produkcijas un pakalpojumu kvalitātes nepiecieрamоbas apzināšanos.

SIA “X” vadība pastāvīgi izvērtē Kvalitātes pārvaldības sistēmas efektivitāti un ekonomiskumu, darbinieku rīcību un izpratni kvalitātes jomā. Darbinieki tiek pastāvīgi rosināti iesniegt priekšlikumus Kvalitātes pārvaldības sistēmas pilnveidošanai.

SIA “X” vadība akcentē uzticēšanos katram uzņēmuma darbiniekam. Uzņēmumā pastāvīgi notiek darbinieku izglītošana un kvalifikācijas celšana. Savā darbā motivētie darbinieki ir uzņēmuma lielākā vērtība, viņi ir tendēti uz kvalitatīvu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu un uzņemas atbildību par sava darba kvalitāti. Darbinieki izprot kvalitatīvas darbības priekšrocības un nekvalitatīvas darbības iespējamās sekas, izprot saikni starp rūpēm par klientu un viņu pašu materiālo nodrošinājumu, kā arī uzņēmuma ekonomiskā stāvokļa atkarību no sekmīgas darbības attоstоbas. Papildu darba pienākumu veikšanai uzņēmums cenšas iesaistīt darbiniekus sabiedriskos un citos pasākumos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1119779
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register