Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409614
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Visagrīnāko un visietekmīgāko pētījumu virzienu aizsāka Karls Hovlends ar saviem kolēģiem 40. un 50. gados. Jēlas Universitātē veiktie pētījumi fokusējās uz komunikācijas procesa četriem komponentiem: komunikatoru, ziņojumu, saņēmēju un kanālu. Šie pētnieki izstrādāja „Jēlas komunikācijas modeli”, saskaņā ar kuru efektīvu pārliecināšanu var nodrošināt, loģiski parādot cilvēkiem, kādas priekšrocības viņi iegūs, mainot savas līdzšinējās attieksmes.
Komunikatora faktors. Komunikators var būt indivīds, grupa vai kāda sociālā institūcija. Liela nozīme ir komunikatora ticamībai, kā arī pievilcībai, prestižam, piedēvētajām eksperta zināšanām. Tās var būt nozīmīgākas par pašas informācijas loģiskumu un pamatotību.
Ziņojuma faktors. Reizēm pats ziņojums ir svarīgāks nekā šī ziņojuma avots. Pārliecināšanas efektivitāti būtiski ietekmē trīs ziņojuma aspekti: 1) cik lielā mērā ziņojums izraisa bailes; 2) vai ziņojumam ir vienpusēji vai divpusēji argumenti; 3) cik bieži ziņojums tiek atkārtots. Ziņojums, bez šaubām, vairāk ietekmēs cilvēka attieksmes, ja tas būs viņam saprotams. Argumentu daudzums neiespaido to, cik ziņojums būs pārliecinošs. Drīzāk pārmērīgs argumentu daudzums var izraisīt šaubas par ziņojuma patieso ticamību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1193261
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register