Nobeiguma daļa
Audzinātāja izkārto pakāpienu akmeņus, balansa akmeņus/līdzsvara spilvenus, līdzsvara taku un mazos paklājus aplī. Bērni tiek aicināti piedalīties rotaļuzdevumā „Riņķu rotaļas”. Bērni lēnām soļo pa apli, viens aiz otra, pa izkārtotajiem priekšmetiem. Audzinātāja iedrošina un uzslavē.
Pēc rotaļuzdevuma bērni nostājas, audzinātāja un bērni atvadās.
Šis rotaļuzdevums uzlabo līdzsvaru, koordināciju un locītavu stabilitāti. Tiek masētas kāju pēdas.
Rotaļuzdevums „Riņķu rotaļas” veicina bērnu sadarbības prasmes, attīsta uzmanību, gribu un drosmi. Sekmē fiziskās un tehniskās iemaņas.
Iespēja aktīvi darboties un izkustēties palīdz bērniem sevi emocionāli līdzsvarot.
…