Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,34 (17%)
Discounted price*:
1,65
Purchase
Add to Wish List
ID number:638441
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Attiecības starp masu medijiem un sportu vienmēr ir bijis īpašs. Mediji ir palīdzējuši izvedot sporta nozīmi.
Sporta-medija kompleksa sākums bija 1890. gadā ar attīstīto valstu kultūru, kas ietvēra sporta presi, žurnālus. Sports pārdeva laikrakstus un laikraksti pārdeva sportu. Starp citu, tas notiek arī mūsdienās, kad mediji un sports savstarpēji nespēj simtprocentīgi funkcionēt. Laikrakstu īpašnieki parasti investēja atlētos, komandās, stadionos un reklāmās. Tā radās arī profesionālā sporta būtība. Profesionālās komandas piesaistīja lielākas auditorijas ar komerciāliem produktiem un palielināja laikrakstu lasāmību. Mūsdienās pasaules meistarsacīkstes pulcē tūkstošiem skatītājus spēļu klātienē, kur tiek piedāvāts nopirkt dažādus spēļu atribūtus. Cilvēki iegādājas dažādas lietas, uz kurām attēlota attiecīgās spēles komandas simbolika, tā parādot citiem, kuru komandu atbalsta.
Sporta un mediju attiecības ir simbiozas. Kāpēc tā? No vienas puses sports ir ieinteresēts medijos, jo sportam ir nepieciešama popularitāte, kas piesaista fanus, patērētājus un skatītājus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register