Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889621
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

1. uzdevums
Starptautiskā mārketinga būtība.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmuma mārketinga darbība starptautiskajā tirgū, tas ir
preču, pakalpojumu un ideju mārketings, kas nav ierobežots vienas valsts robežās, bet
notiek dažādās valstīs. Mārketinga pamatprincipi starptautiskajā mārketingā vispārīgi
saglabājas tādi paši, piemēram, mārketinga uzdevumu noteikšana, tirgus izpēte, pozīcijas
izvēle, mārketinga MIX pasākumu kompleksa plānošana, organizēšana un realizācija, bet
ir jārēķinās, ka konkurence un riski būs lielāki, arī valoda, kultūra, likumdošana un
mentalitāte dažādās valstīs atšķiras, un tas maina pieeju un stratēģiju, lai mārketinga
kampaņa un uzņēmējdarbība starptautiskajā tirgū būtu veiksmīga.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register