Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909473
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mūsdienās ir veikti vairāki praktiski un teorētiski pētījumi, kuri var palīdzēt uzņēmējiem sagatavoties šim komunikācijas procesam.
1960.gada beigās pētnieks Gerts Hofstede ieinteresējās par kultūras atšķirībām. Lai studētu šo problēmu viņš saņēma pieeju bagātām datu bāzēm. Rezultāti parādījās 1980.gadā publicētajā darbā „Culture's Consequences”.
Grāmata ir kā kultūras atlass. Tā stāsta par pētījumiem, kuri uzrāda kultūras atšķirības starp vairāk nekā 50 valstīm. Grāmata parāda kāda izvēle ir labākā, kas ir slikti un kas labi atrodoties kādā no 50 valstīm.
Gerts Hofstede izstrādāja teoriju par četrām kultūru dimensijām. Kultūru dimensijas – ir koncepcija, kura apraksta piecas vērtību atšķirības starp nacionālajām kultūrām.
Kultūru dimensijas ir šādas:
individuālisms pretstatā kolektīvismam;
tieksme izvairīties no nenoteiktības;
attālināšanās no valdības;
feminisms, muskulisms.
Starp kultūru atšķirības temats mūsdienās pasaulē ir ļoti aktuāls starptautiskā mārketinga darbībā.3

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1307537
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register