Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:251722
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kā zināms mārketinga darbība starptautiskajā tirgū parasti būs saistīta ar ekonomiju uz apjoma rēķina ražošanas procesā, izpēti un attīstību, kā arī mārketinga izmaksām. Lielākā daļa valstu atbalsta uzņēmumu darbības paplašināšanu starptautiskajā tirgū, jo tādejādi valstī tiek iepludināta ārvalstu valūta. Tas savukārt ļauj valstij veikt svarīgu preču importu, kas nepieciešams nacionālās ekonomikas atbalstīšanai. Taču, starptautiskās tirdzniecības rezultātā dažkārt tiek eksportētas kultūras vērtības, kā arī tādas preces un pakalpojumi, kas var noplicināt tradicionālo kultūru. Tomēr kopumā vispārpieņemtais viedoklis ir tāds, ka starptautiskā tirdzniecība veicina lielākās pasaules iedzīvotāju daļas labklājību un uzlabo to dzīves līmeni. Tāpēc starptautiskā tirdzniecība tiek uzskatīta par īpaši labvēlīgu faktoru valsts ekonomikas attīstībā, un valdības visā pasaulē cenšas to atbalstīt, ievērojot savu valstu intereses.
Starptautiskā tirgus izvēle. Uzņēmumi paplašina savu darbību starptautiskajā mērogā tādēļ, ka katrā valstī produkta dzīves cikls var atšķirties. Vienā valstī produkts var būt brieduma fāzē, citā-tikai sākuma fāzē, tādējādi uzņēmums var izmantot visas priekšrocības, kas saistās ar jauna produkta ieviešanu tirgū bez izpētes un attīstības izmaksām, kuras būtu nepieciešamas, ieviešot jaunu produktu vietējā tirgū. Darbojoties ārvalstu tirgos, mārketinga speciālisti nereti saskaras ar grūtībām, kas nav raksturīgas vietējam tirgum. Tajā pašā laikā mārketinga speciālisti dažkārt var sastapties arī ar priekšrocībām, kuru nav vietējā tirgū. Ja uzņēmuma vadība ir pieņēmusi lēmumu, izvērtējot iespējamos riskus un draudus, rast lielāku peļņu, kā arī atpazīstamību starptautiskajā tirgū, tad uzņēmumam ir nepieciešams strikti noteikt savu darbības sfēru un mērķtirgu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,10 €
Work pack Nr. 1115681
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/251722

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register