Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731592
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Piedāvājot preci jebkurā tirgū, arī starptautiskas nozīmes tirgū ražotājam ir jāsaprot, ka nav iespējams apkalpot visus kāda tirgus pircējus (pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas). Pircēji attiecīgo preci izlieto dažādi, bet svarīgākais-tās iegādei ir atšķirīgs pamatojums. Tāpēc pareizāk būtu vispirms izpētīt tirgu, grupēt pircējus pēc produkta izvēles motīviem un citām raksturīgām īpašībām, bet tikai pēc tam piedāvāt preci, kas radīta, maksimāli ievērojot šos raksturlielumus. Zinot mērķtirgus īpatnības, iespējams izvēlēties labāko cenu politiku, veidot efektīvas reklāmas, izmantot piemērotāko produkta sadales stratēģiju. Mārketinga darbību kopums, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā pasākumi, kas orientēti uz visiem potenciālajiem pircējiem. Līdz ar to sākotnēji notiek tirgus segmentēšana. Segmentācija ir tirgus sadalīšana pircēju grupās, ievērojot to vajadzības, rīcību tirgū un attieksmi pret mārketinga pasākumiem. Segmentēšanas mērķis ir dažādās valstīs un dažādos reģionos noskaidrot patērētāju grupas ar vienādām gaidām un prasībām pret attiecīgajām precēm, neskatoties uz šo patērētāju nacionālajām un kulturālajām attiecībām. Uzņēmumi var izmantot dažādus segmentācijas paņēmienus, veicot sākotnējo tirgus dalījumu. Pēc tirgus segmentēšanas tiek noteikts mērķtirgus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,91 €
Work pack Nr. 1115675
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register