Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856562
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tirgus segmentēšanas līmeņi.
Tirgus segmentēšana ir viens no tirgu kompānijas darbības efektivitātes paaugstināšanas veidiem. Segmentēšanu var sākt ar masveida mārketinga aplūkošanu.
Masveida mārketinga stratēģiju ražotājs organizē masveida ražošanu, masveida noietu un vienas preces virzīšanu uz tirgu visiem bez pircēju izņēmuma. Masveida mārketinga būtība ir tā, ka formējas maksimāli iespējams potenciāls tirgus. Tātad, pazeminās izdevumi ražošanas un cenas uz precēm, bet ražotājs vinnē uz apjoma palielināšanas rēķina ieradās. Daži analītiķi apgalvo, ka masveida mārketings mirst. Tas nozīme kā viss vairāk un vairāk kompāniju atteicas no viņa un griežas pie mikromarketinga vienā no četriem līmeņiem — segmenta līmenis, nišas, reģiona vai individuāls līmenis.1
Mārketings tirgu segmentā
Tirgus segments— tā ir liela, identificēta pa jebkādām pazīmēm pircēju grupa (līdzīgu prasību, pērk spējas, dzīvošanas reģiona, patēriņa prioritāšu un pieradumu) iekšpus tirgus.2 Piemēram, automobiļu kompānija var izcelt četrus lielus segmentus — pircēji, kuri uztver automobili kā pārbīdes vai greznības līdzekli, viņiem ir nepieciešama tas augstas ekspluatācijas raksturojumi vai drošības garantijas.
Mārketings tirgu segmentā stāv starp masveida un individuāla mārketinga. Katrām atsevišķa segmenta pircējiem ir apmēram vienādas prasības un vēlmes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register