Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360614
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ievads.
1. Mārketingā tiek realizēta reālā situācija.
2. Starptautiskā tirgvedībā ir jānošķir divas lietas :
1)Mārketings kā uzņēmējdarbības filozofija – firmas sociālais un ekonomiskais mērķis ir iegūt peļņu apmierinot patērētāju vajadzības un vēlmes;
2) Mārketings ir instrumentu kopums, ar kuru palīdzību firma vai atsevišķas personas pielāgojas mainīgajai apkārtējai videi.
















1
Koncepcijas.
1. Ražošanas koncepcija – 20.gs. sākumā firmas galvenais uzdevums ir saražot pēc iespējas vairāk preces ar zemākām izmaksām;
2. Preces koncepcija – firmas vadītājiem ir jānoskaidro iespējas paaugstināt preces kvalitāti un pēc tam piedāvāt patērētājam šo kvalitatīvo preci;
3. Realizācijas koncepcija – firma saražo preci un pēc tam ietekmējot patērētājus (reklāma) cenšas šo preci pārdot. Šeit ražotājs pircējam dod ziņu par sevi atšķirībā no iepriekšējām koncepcijām;
4.Klasiskā mārketinga koncepcija – vispirms noskaidro patērētāju vajadzības un vēlmes gan esošās, gan potenciālās. Tiek analizēts maksāt spējīgais pieprasījums. Tiek izstrādātas divas programmas, kas darbojas paralēli :
1)Ražošanas programma – kā preci var saražot;
2)Mārketinga programma – tā sastāv no četriem pamat elementiem :
Prece;
Cena;
Sadale;
Virzība
Personāls (kā piektā sastāvdaļa)
Firmas rūpes neizbeidzas tikmēr, kamēr patērētājs nav apmierinājis savas vajadzības un vēlmes. 2
Sociāli atbildīgais mārketings.
Sociāli atbildīgais mārketings atšķiras no klasiskā mārketinga, ka firmai nav jāapmierina visas patērētāju vajadzības vai vēlmes, bet jāapmierina tikai tās, kuras nav pretrunā ar sabiedrības interesēm.
Mārketings radās tieši ražošanas sfērā, laika gaitā mārketinga instrumenti tiek izmantoti arī citās sfērās.
Mārketings sāka aptvert nekomerciālas sfēras (partijas).
Mārketings sāka pārņemt valsts politiku (valsts izstrādā savu zīmogu piesaistot investīcijas).
Mārketings sāk internacionalizēties (netiek izmantots vienā valstī, bet sāk izmantot vairākās valstīs).
Internacionalizācijas laikā izveidojas vairāki veidi :
1. Eksporta mārketings – preču un pakalpojumu eksports, kas tiek realizēts ar apzinātām mārketinga aktivitātēm;
2. Starpnacionālais mārketings – tas ir saistīts ar resursu pārvietošanu saskaņā ar mērķa tirgus prasībām;
3. Globālais mārketings – tas nozīmē, ka dažādi pasaules tirgi tiek uztverti kā viens vesels un šajos tirgos tiek izmantota vienota mārketinga stratēģija (kā piemērs Coca Cola).





3

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register