Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380878
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskas mārketings un reklāma kā peļņas gūšanas līdzeklis ir salīdzinoši nesens fenomens daudzām kompānijām un reklāmas aģentūrām. Tikai kopš pagājušā gadsimta 50. gadiem amerikāņu reklāmas aģentūras sāka uztvert investīcijas ārzemēs kā labu peļņas avotu. Tādējādi līdz ko amerikāņu kompānijas pēc Otrā pasaules kara sāka iekarot starptautisko tirgu, reklāmas aģentūras burtiski „sekoja” saviem klientiem uz jebkuru pasaules malu. 10 vispopulārākajām un ietkemīgākajām reklāmas aģentūrām piederēja 200 ārzemju filiāles, kas kopēji atnesa tiem 1 bilionu dolāru.1
Vieni no pirmajiem, kas uzsāka iekļaušanos starptautiskajā tirgū bija Valters Tompsons un Makkans Eriksons, kuri nosūtīja savus darbiniekus uz noteiktu valsti, ar pilnu atbildību atvērt tajā valstī uzņēmuma filiāli. Bieži vien šīs filiāles tika atvērtas ar nodomu izveidot vienu vai vairākus iekšējos rēķinus; reklāmu aģentūras šīs filiāles neuztvēra kā būtiskus peļņu nesošus uzņēmumus. Protams mūsdienu reklāmas aģentūras vairs nedarbojas ar šāda veida nodomiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register