Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:473491
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Pēc Otrā pasaules kara, kad amerikāņu uzņēmumi ienāca starptautiskajā tirgū, pieprasījums pēc Amerikas produkcijas arvien vairāk pieauga. Mūsdienās reklāmas izmaksas ASV aptuveni sastāda 50% no visām reklāmas izmaksām pasaulē. Pēdējos 15 gados šīs izmaksas konkrēti reklāmai un arī mārketingam arvien pieaug, pie tam lielos tempos.
Reklāma neatkarīgi no tās formām tiek izmantota visās pasaules valstīs, jo tā palīdz popularizēt produkciju gan to, kas tikko parādījusies patēriņa tirgū, gan to, kas jau tajā tiek pārdota. Produktu konkurence pasaules tirgos ir milzīga un produktu sortiments ir pietiekami plašs, lai tiktu apmierinātas pircēju vajadzības, līdz ar to jaunām precēm un produktiem, arī pakalpojumiem, lai kaut cik tie varētu pastāvēt tirgū un tiktu pieprasīti, tiek izmantoti reklāmas visdažādākie līdzekļi. Starptautiskā reklāma palīdz šiem produktiem virzīties starptautiskā mēroga tirgos, it īpaši apstākļos, kad preces vietējais tirgus ir apgūts un tas ir piepildīts. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register