Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:408418
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Stratēģijas jēdziens    2
  Stratēģiskās vadības priekšrocības, ieguvumi    2
  Stratēģiskās vadīšanas process    3
  Stratēģiskās vadības līmeņi    5
  Konkurētspējīgā priekšrocība (iekšējās vides analīze)    5
  Stratēģiskās vadīšanas process    8
  Stratēģiskās vadīšanas līmeņi    9
  Konkurētspējīgās priekšrocības pamats    9
  Uzņēmuma darbības portfeļa plānošana    10
  Bostonas matrica    11
  Industrijas dzīves cikla matrica    14
  Makkinseja matrica    16
  Uzņēmuma stratēģiju formulēšana    19
1.  Biznesa līmeņa stratēģijas    21
  Biznesa modelis un stratēģiskā pozicionēšana    22
1.1.  Zemāko izmaksu stratēģija    24
1.2.  Diferencēšanas stratēģija    26
1.3.  Fokusēšanas stratēģija    31
  Kombinēta zemāko izmaksu un diferencēšanas stratēģija    33
  Neveiksmīga stratēģija (stuck in the middle)    33
  Stratēģiju pulkstenis    35
  Stratēģijas, kuras balstītas uz cenu    36
  Pievienotās vērtības jeb diferencēšanas stratēģija    36
  Hibrīda stratēģija    37
  Fokusēta diferencēšanās    38
  Kļūdu stratēģijas    38
  Vispārējo stratēģiju lietošana    38
2.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas    39
Extract

STRATĒĢIJAS JĒDZIENS
Stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide.Tā nosaka, kā organizācijas rada konkuretspējīgu priekšrocību un nodrošina tās ilgtspēju.
Stratēģija ir loģisku, integrējošu un sabalansētu lēmumu sistēma. Definējot stratēģiju kā uzņēmuma lēmumu sistēmu, var uzskatīt, ka tā izriet no uzņēmuma darbības veida. To var noteikt, analizējot lēmuma pieņemšanu organizācijā un laika gaitā sasniegtos rezultātus.
Stratēģija nosaka un parāda organizācijas stratēģisko mērķi, ņemot vērā tās ilgtermiņa uzdevumus, darbības programmas un resursu izmantošanu. Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī šo mērķu sasniegšanai nepieciešamo resursu sadali.
Stratēģija nodrošina konkurētspējīgu priekšrocību katrā organizācijas darbības nozarē, ņemot vērā iespējas un draudus ārējā vidē un organizācijas stiprās un vājās puses iekšējā vidē. Galvenais šeit ir noturīgas konkurētspējīgas priekšrocības radīšana. Lai realizētu iespējas ārējā vidē, organizācijai ir jāizmanto savas stiprās puses.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register