1 Stratēģija ir iepriekš.zināšanu apkopošana nākotnes mērķu sasniegšanai. Uzņ-u darbības vadīšana saistīta ar konservatīvo un tradicionālo darbību, jo ir saistīta ar iepriekš.pieredzi un kalpo par turpmāko mācību bāzi.1) Katra vadītāja darbības sfēra ir ierobežota, to dara funkciju realizēšana, kas viņam ir tuvāk pēc esošās prakses un izglītības; 2) Tuneļa apvarsķa efekts – vadītāji nav spējīgi izpētīt un apgūt savas organizē.reālas vajadzības un iespējas pat tādas gadījumos, kad ir sasniegts augsts dienesta stāvoklis; 3)uzņ-a birokrātiskās struktūras ir spējīgas kontrolēt tikai tekošo operāciju līmenī. Īpaši apmaksāta vadītāju grupa-BIROKRĀTIJA-nekad nedomā par stratēģ. attīstību, bet tikai lai saglabātu savu darba vietu; 4) Uzņ-os praktiski nav organizācijas, kuras orientētu vadītājus uz jaunu pakalp/izstrādājumu ieviešanu. 5) Pārliecība, ka plānošana nosaka uzņ-a vadītājs vai vismaz specials plānošanas aparāts. 6) Esošās materiālas stimulēšanas formas atbalsta tikai pēc sasniegtiem darba rezultātiem. 7)Jaunās vadīšanas un plānošanas sistēmas uzņ-os parasti veido bez iepriekšējas analīzes par iepriekšējiem darba rezultātiem Secinājumi: ja uzņ-os satopami šādi simptomi – tad nevar gaidīt ka kaut kas mainīsies.…