Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618225
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Fonētisko traucējumu novēršana    3
1.1.  Līdzskaņa S fonētiskais skatījums    3
1.2.  Līdzskaņa S logopēdiskā analīze    3
1.3.  Vingrinājumi izrunas sagatavošanas posmā    3
1.4.  Mēles vingrinājumi, kas veicina priekšējo mēleņu izrunu    6
1.5.  Izolēta skaņas [s] izrunas mācīšana    8
1.6.  Skaņas [s] nostiprināšana    9
2.  Fonemātiskās uztveres attīstīšana    12
2.1.  Skaņu [s] [t] diferencēšana    12
2.2.  Skaņu [s] [t] diferencēšana zilbēs    13
2.3.  Skaņu [s] [t] diferencēšana vārdos, vārdu savienojumos    14
2.4.  Skaņu [s] [t] diferencēšana teikumos    15
2.5.  Uzdevumi skaņu [s] un [t] diferencēšanai    16
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

1. Fonētisko traucējumu novēršana
● Artikulācijas aparāta sagatavošana pareizai skaņas izrunāšanai;
● izolētas skaņas mācīšana;
● skaņas nostiprināšana:
− zilbēs,
− vārdos,
− vārdu savienojumos,
− teikumos.

1.1. Līdzskaņa S fonētiskais skatījums
Skaņa [s] – dentāls priekšējais mēlenis, spraudzenis, troksnenis, nebalsīgs līdzskanis.

1.2. Līdzskaņa S logopēdiskā analīze
Izrunājot skaņu [s]:
● lūpas ir pavērtas vieglā smaidā;
● zobu rindas ar spraugu 1-2 mm;
● darbojas mēles priekšējā daļa, mēles gals nolaists uz leju un atrodas pie apakšējiem priekšzobiem; mēles sāni pacelti pret augšējiem sānu zobiem, veidojot slēgumu;
● mēles vidū veidojas renīte, pa kuru virzās auksta izelpojamā gaisa plūsma;
● mīkstās aukslējas paceltas, slēdzot ceļu gaisa plūsmai caur degunu;
● balss saites pavērtas, nevibrē.

1.3. Vingrinājumi izrunas sagatavošanas posmā:

● Noturēt lūpas smaidā, atsedzot augšējos un apakšējos priekšzobus.
● Prast placināt mēli.
● Noturēt mēles galu aiz apakšējiem priekšzobiem.
● Pūst ilgstoši pa mēles vidu ejošu gaisa plūsmu.
● Trenēt platu mēles galu pārvietot pa augšējiem un apakšējiem priekšzobiem.
● Noturēt lūpas smaidā, izrunājot skaņas [i] un [f].…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1402105
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register