Tēma : Astrīda Lindgrēna “Grāmata par Pepiju Garzeķi”
Mērķi : 1. Izglītojošie : 1. Turpināt lasīt raiti, izteiksmīgi un pareizi.
2. Iepazīstināt bērnus ar A. Lindgrēnas darbu.
3. Nostiprināt prasmi analizēt un izprast lasāmo vielu.
4. Atbildēt uz izvirzītajiem jautājumiem par tēmas saturu,
tajā izteikto domu.
2. Attīstošie : 1. Izteiksmīgas runas attīstība.
2. Paplašināt vārdu krājumu.
3. Attīstīt uztveres spējas.
3. Audzinošais : Audzināt bērnos pareizi izprast cilvēka rakstura īpašības.
Mācību un uzskates līdzekļi :
1. Karule A. Lanka A. Lasāmā grāmata 4. klasei. – R. : Zvaigzne,
1992. – 210. – 215.lpp.
2. Antuāns de Sent – Ekziperī Mazais princis. – R. : Liesma, 1966. –
89 lpp.
3. Jānsone T. Neredzamais bērns. – R. : Dio Nordik, 1993. – 165 lpp.
4. Kestners Ē. Emīls, divas Lotiņas un citi. – R. : Liesma, 1983. –
292 lpp.
5. Lindgrēne A. Lennebergas Emīls. – R. : Liesma, 1998. – 308 lpp.
6. Pasaku pasaulē. – R. : Liesma, 1986. – 7.lpp.
Stundas uzbūve :
1. Organizatoriskā daļa
2. Ievadsaruna
3. Teksta pirmreizēja lasīšana
4. Teksta analīze
5. Darbs darba burtnīcās
6. Mājas darba uzdošana
7. Stundas nobeigums
…