Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987472
 
Evaluation:
Published: 03.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

PESTE analīze
1. Politiskie faktori
• Iepakojuma marka. Ir noteiktas regulas kurām ir jāseko veidojot un izvēloties iepakojuma etiķetes.
• Nodokļi
2. Ekonomiskie faktori
• Cenu kāpums (inflācija) precēm, kas liek patērētājiem rūpīgāk izvēlēties preci ko iegādāties
• Bezdarba līmenis, ja palielināsies bezdarbnieki, tad tas ietekmēs realizēto daudzumu
3. Sociālie faktori
• Tradīcijas, patērētāji vēlas iegādāties tādu pašu preci, kā kādu laiku atpakaļ
• Vērtības, patērētājs izvēlas alus zīmolu, kam uzticas un kam dod priekšroku
• Reliģiskie apsvērumi, patērētāji iespējams izvēlas, vai tieši pretēji neizvēlas iegādāties alu balstoties uz savu reliģisko piederību

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register