Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:375362
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rezultāta novērtējums (ir/nav izdevies atrisināt problēmu, kas par to liecina; ja nav izdevies, kādi varētu būt turpmākie darbības soļi)
Problēmu ir izdevies atrisināt tikai daļēji, jo tā ir ļoti plaša un skar daudz pedagogu.
Tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā pamācība skolotājiem tika parādīta 5 kolēģiem ar dažādām attieksmēm pret tehnoloģiju lietošanu izglītībā. Tie kolēģi, kuri nekad nav strādājuši ar tehnoloģijām klasē, saka, ka pamācība izskatās ļoti saprotama, palīdzoša un iedvesmojoša. Viņas pieminēja, ka pēc tādiem ieteikumiem ir radījusies vēlme pamēģināt savās stundās kaut ko jaunu, bet sakumā, protams, sīkāk visu izpētīt un sagatavoties. Kolēģis, kurš atbalsta “high-tech” idejas, teica, ka viņuprāt, pamācība ļoti palīdzētu tiem skolotājiem, kuri sāk strādāt ar gadžetiem klasē, un to sarakstu ar ieteikumiem varētu paplašināt. Kolēģe, kura pirms tam negribēja strādāt klasē ar gadžetiem, teica, ka pēc šiem ieteikumiem viņa varbūt tomēr pamēģinātu. Galvenais iemesls, kāpēc viņai šī doma nepatika ir tas, ka viņa neuzticas tehnikai. Bet darba autori savā pamācībā piedāvāja idejas, ka minimizēt fiasko risku.
Turpmākie darbības soļi varētu būt:
• paplašināt pamācību;
• uzsākt projektēt savus kursus, kuri varētu palīdzēt un pedagogiem pareizi izmantot tehnoloģijas mācību stundās.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register