Tele2 stratēģija.
Tele2 stratēģija – padarīt mūsu klientus par attiecīgajā tirgū visapmierinātākajiem, ievērojot viņu vēlmes un piedāvājot vienkāršus, ērtus pakalpojumus par viszemāko cenu. Iegūt lielāko tirgus daļu, lai katrs klients jūtās novērtēts!
Tieši šīs stratēģijas nozīme ir būtiski palielinājusi Tele2 konkurencspēju un klientu skaitu kopumā.Tele2 stratēģija ir pavisam vienkarša; tiek piedāvati vienkārši pakalpojumi, kas pēc Tele2 izmaksām būtu visnepieciešamākie patērētajiem, tiek noteikta zemāka cena kā konkurentiem.
Kopsavilkums
Darbā tika aplūkota visparējais stāvoklis telekomunikaciju nozarē, tās attīstībā un pāsreizējais stāvoklis. Tele2 ir iekarojis tirgus līdera statusu parspējot konkurentu LMT ar klientu pārvilinašanu savā pusē. Ka būtiskākais mērķis, ko Tele2 vēl nav izdarījis ir korporatīvo klientu piesaiste, jo pašreiz lielakā tirgus daļa pieder LMT. Ar jauniem tarifu plāniem un neformālu attieksmi Tele2 sāk jaunu kampaņu vērstu tieši uz šo segmenta iekarošanu. Lielo klientu skaitu Tele2 ieguvis tieši ar priekšapmaksas kartes sekmīgu darbību tirgū. Pašreiz tiek izstrādāti nosacījumi pie kuriem klientam būs ērtāk pāriet uz patstavīgo pieslēgumu no Zelta Zivtiņas, jo ieviesti līdzīgi tarifu plāni un to nosaukumi.Ar reklāmas kampaņas palīdzību tiek pāatrināts process.
Mani ieteikumi būtu pievērst lielāku uzmanību jaunāko tehnoloģiju ātrākai ieviešanai kā konkurenti. Regulāri sekot līdzi konkurentiem, jo turpinās līdzvērtīgu tarifu plānu ieviešana no kunkurentu puses, lielāku uzmanību pievērst klientu noturēšanai Tele2.
…