Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427607
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation (anotācija angļu valodā)    3
  Anmærkning (anotācija dāņu valodā)    3
1.  Termināls “Vecmīlgrāvis” raksturojums    4
2.  Piestātnes vispārīgie dati    6
3.  Klimatoloģiskais, hidroloģiskais un ģeoloģiskais raksturojums    7
4.  Piestātnes konstrukcijas pamatelementi    9
5.  Piestātnes aprīkojums    11
6.  Piestātnes MKR – 2 tehniskais stāvoklis    13
7.  Secinājumi    15
8.  Ieteikumi    16
9.  Slēdziens    17
  Informācijas avotu saraksts    18
  Pielikums Nr.1 MKR-2 zemūdens apsekošanas akts    19
  Pielikums Nr.2 Piestātnes MKR – 2 griezumi    21
  Pielikums Nr.3 Studiju darbā pieminēto foto dislokācija    23
Extract

7. Secinājumi
Esot uz SIA termināls „Vecmīlgrāvis” piestātnes MKR – 2, teorētiskās zināšanas, ko ieguvu lekcijās, varēju pārbaudīt praksē, kā arī ieraudzīt dzīvē. Esmu pateicīga termināla un Rīgas Brīvostas flotes darbiniekiem par sniegto informāciju.
Krāsas lobīšanās no poleriem nav būtiska problēma piestātnes ekspluatācijā, bet ar laiku nolobījumi var palielināties un ar kuģa tauvu nostiepumiem polera apkārtmērs var samazināties. Poleris var neizturēt slodzi un salūzt.
Piestātnes tehniskais stāvoklis ir vērtējams kā apmierinošs. Manuprāt, bojājumi nekādā veidā neapdraud konstrukciju, cilvēkus un tehniku, kas atrodas uz piestātnes, tāpēc nevajag veikt ierobežojumus ekspluatācijā vai slodzēs, kas tiek izmantotas uz piestātnes. Tomēr, tuvāko 10 gadu laikā es pieļauju iespēju, ka uz piestātnes radīsies būtiski bojājumi, jo pašlaik termināls veic „ielāpu” klāšanu, tas iespējams, varētu paildzināt piestātnes seguma noturību. Arī rūsa un krāsu nolobījumi nekādi nevar ierobežot piestātnes ekspluatāciju. Šos bojājumus var novērst – notīrot veco krāsu un pārkrāsojot polerus no jauna, jāveic profilakses pasākumi, nodrošinot regulāru krāsas lakojuma apkopi. Manuprāt, lielākā problēma, ar ko ikgadēji saskaras „Termināls Vecmīlgrāvis”, ir izskalojumi gruntī, līdz ar to, veidojas dzelzsbetona plātņu iesēdumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1364485
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register