Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956507
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

aktīva klausīšanās
Svarīgi ir saprast klienta verbālos vēstījumus, pārdzīvojumus, uzvedību, un to pavadošās
izpausmes.
 Daudzi konsultanti pārlieku koncentrējas uz informāciju, kas jāiegūst no klienta, nevis
uz klienta pārdzīvojumiem, uzvedības izpausmēm un jūtām. Pārāk koncentrējoties uz
konkrētiem faktiem, dažreiz konsultanti klientus cenšas ātri novietot savos noteiktos
„diagnostikas plauktiņos”. Īpaši klīniskajā nozarē bieži novērojama tipizācija: neirotisks,
paranoīds, ekstremāla situācija utt. Tas viss var traucēt aktīvi klausīties.
 Eksistenciāli humānistiskā stratēģija – aktīva klausīšanās un jūtu reflektēšana – var tikt
multikulturāli pamatota ar papildu fokusu uz kulturālajiem un attiecību jautājumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register