Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:292600
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Integrētās mārketinga komunikācijas dažādi komponenti:
1. Dibināšanas posms - kā liecina nosaukums, dibināšanas posms ietver gan produkta, gan mērķa tirgus detalizētu analīzi. Ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti izprastu zīmolu, tā piedāvājumus un gala lietotājus. Jums jāzina mērķa klientu vajadzības, attieksme un vēlmes. Cieši uzraudziet konkurentu darbības.
2. Korporatīvā kultūra — produktu un pakalpojumu iezīmēm būtu jāatbilst organizācijas darba kultūrai. Katrai organizācijai ir savs redzējums, un ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti pirms produktu un pakalpojumu izstrādes paturētu prātā to pašu. Sapratīsim to ar piemēra palīdzību.
3. Zīmola fokuss - pārstāv zīmola korporatīvo identitāti.
4. Patērētāju pieredze — izplatītājiem ir jākoncentrējas uz patērētāju pieredzi, kas attiecas uz to, ko klienti uzskata par produktu. Iespējams, ka patērētājs izvēlas produktu, kuram ir labs iepakojums un kurš izskatās pievilcīgs. Produktiem ir jāatbilst un jāpārsniedz klientu vēlmes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register