Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404632
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Piemēram sadzīves preču reklāmās visbiežāk tiek attēlotas sievietes un mājsaimniecības. Sievietes tiek attēlotas sadzīves preču reklāmās, jo, būtībā, sievietes visvairāk rūpējās par tīrību un kārtību, kāda valda mājsaimniecība. Parasti šīs sievietes reklāmas tiek attēlotas priecīgas, jo šīs attiecīgas produkts viņam palīdz vislabāk un visefektīvāk, tādēļ viņas ir attēlotas apmierinātas. Mājsaimniecības motīvs reklāmās ir pašsaprotami, jo sadzīves preces ir pārsvarā domātas mājsaimniecībām.
https://www.youtube.com/watch?v=Ake1x_qP5AU – Video ir ļoti labi attēlotas vairākas sadzīves preču reklāmas, kurās būtībā galvenie motīvi ir mājsaimniecība un sievietes. reklāmas sievietes, galvenokārt attēlotas, ka sākumā ir neapmierinātas, ka, piemēram, nevar kārtīgi nomazgāt traukus, bet, tad pēkšņi uzrodas kāds “Superlīdzeklis”, kurš vērš visu uz labo pusi.
Psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās var būt visdažādākie un atšķirīgākie. Katrā produkta grupā būs savi psiholoģiskie motīvi. Lai pēc iespējas efektīvāk un veiksmīgāk varētu šos motīvus parādīt reklāmas, ir nepieciešams izpētīt to, kāda ir produkta mērķauditorija, ir jāspēj saprast mērķauditorijas vēlmes un vajadzības. Ja produkta reklāmās tiks piedāvāts apmierināt mērķauditorijas vēlmes un vajadzības, tad uzņēmuma, tas var nākt tikai par labu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register