Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853730
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI
• Polijas iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņš ir relatīvi neliels, un tas nepalielinās.
• Iedzīvotāju zivju un jūras produktu patēriņā dominē relatīvi lētāki produkti. Cena ir nozīmīgs faktors Polijas zivju pārstrādes izejvielu importa tirgū.
• Patērētāju izpratne mainās, pieaugot veselīgāka dzīvesveida popularitātei, t.sk. veselīga uztura. Pie veselīga uztura produktiem pieskaitāmi surimi.
• Gados jaunu un ekonomiski aktīvu iedzīvotāju interese pārvirzās uz viegli un ātri pagatavojamiem veselīgiem zivju produktiem. Šajā patērētāju grupā ražotāju piedāvājums fokusējas uz tādiem tīriem produktiem, kuru sastāvā neietilpst konservanti, garšas pastiprinātāji un citas sintētiskas sastāvdaļas.
• Polijas vietējie ražotāji piedāvā augstas kvalitātes konkurētspējīgu zivju konservu produkciju gan vietējā tirgū, gan arī ārzemju tirgos, bet surimi produkciju ļoti ierobežotā daudzumā.
• Vietējo ražotāju piedāvājumā tiek attīstīti spēcīgi un atpazīstami zīmoli. Zivju produktu piegādes ķēdē darbojas gan parastie, gan arī specializētie vairumtirgotāji
• Konkurenci tirgū saasina arī lielāko mazumtirdzniecības ķēžu privātie zīmoli.

IETEIKUMI
• Polijas tirgū nepieciešams piedāvāt kvalitatīvus, īpaši atsevišķiem patērētāju segmentiem izveidotus ātri pagatavojamus produktus daudzveidīgā iepakojumā ar pazeminātu konservantu un garšas pastiprinātāju saturu par augstākām cenām, izceļot kvalitātes, izcelsmes un veselīguma faktorus.
• Sakarā ar nelielo un šauro piedāvājumu tirgū ir iespējams Latvijas zivju produktu piedāvājuma pieaugums. Pietiekami lielu apjomu pastāvīga surimi produkcijas piedāvājuma gadījumā, izplatīšana Polijas tirgū ir iespējama ar parasto vai specializēto vairumtirgotāju palīdzību.
• Latvijas zivju produktu izplatīšana ir iespējama ar mazumtirdzniecības ķēžu privātiem zīmoliem.
• Polijas un ES tirgū nepieciešams virzīt spēcīgus Latvijas zīmolus ar labu atpazīstamību, kuras nodrošināšanai ir lietderīgi tirgus veicināšanas pasākumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1388305
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register