Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578324
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās pastāv vairākas tirgus segmentēšanas metodes. Kā izplatītākās tirgus segmentēšanas metodes tiek minētas:
Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm. Grupējumu metodes pamatā ir objekta kopuma secīga dalīšana pēc vairākām nozīmīgām pazīmēm. Kāda pazīme tiek izdalīta kā sistēmveidojošais kritērijs, pēc tam veido apakšgrupas, kurās kritērija nozīmīgums ir daudz augstāks nekā kopumā šo preču potenciālie patērētāji. Piemēram, pircējus izdala pēc vecuma, tad izvēlas tos, kas ir vecāki par 20 gadiem, tad jau no šīs grupas atlasa tos, kuri dzīvo pilsētā, tad skatās pēc ienākuma utt.
Daudzdimensiju statistiskās analīzes metode. Šo metodi izmanto, lai izpētītu patērētājus, kuriem piemīt tik atšķirīga uzvedība, ka viņi nav ietilpināmi nevienā no grupām. Īpaši raksturīgi tas ir apģērbu tirgum, kur segmentēšana ir neizbēgama, jo patērētāju prasības ievērojami atšķiras no prasībām tirgū ar ilgstoši lietojamām precēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register