Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:896026
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

CENA ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
CENU VEIDOŠANAS KONCEPCIJA ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa. IEKŠĒJIE FAKTORI: mārketinga mērķi, darbības stratēģija, uzņēmuma izmaksas, mārketinga darbības organizācija. ĀRĒJIE FAKTORI: tirgus tipi, pieprasījuma elastīgums, likumdošana un valsts politika, pārējie faktori.
UZŅĒMĒJDARBĪBAS MĒRĶI, NOSAKOT OPTIMĀLĀS CENAS: nodrošināt izdzīvošanu tirgū, maksimāli palielināt peļņu, nodrošināt sev tirgū vienu no lielākajiem produktu realizācijas apjomiem, iegūt tirgū stabilas pozīcijas produktu kvalitātes ziņā.
PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: ir izmaksas, kas nemainās, mainoties produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
VIDĒJĀS PASTĀVĪGĀS IZMAKSAS: mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos vai samazināšanos.
MAINĪGĀS IZMAKSAS: maiņas līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register