Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664068
 
Evaluation:
Published: 12.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

b) Kādi reklāmas līdzekļi ir izmantoti?
1. Manuprāt, galvenais reklāmas līdzeklis šajā kampaņā bija produkta personalizācija, kas noveda pie tā, ka patērētājs vēlējās dalīties ar savu pieredzi sociālajos tīklos. Iegādājoties personalizētu Coca-Cola dzērienu ar savu vārdu uz tā, pircējs vēlējās parādīt citiem, ka viņam ir pudele tieši ar savu vārdu, nejūtoties spiests reklamēt produktu, bet gan jūtoties tā it kā viņš būtu īpašs.
Produkts pircējam nelika aizdomāties par to, ka viņš ir tikai instruments, kas palīdz kompānijai sevi reklamēt.
2. Reklāma lika “parastajam” cilvēkam domāt, ka arī viņš var būt tāds kā prosfesionāli sportisti. Ja jau viņi to var, kāpēc, lai es nevarētu? Reklāmās tika piesaistīti profesionāli sportisti, kas dalījās savā pieredzē un tā motivēja arī citus sasniegt labus rezultātus sportā, nēsājot sporta apģērbu ar saukli “Just Do It”, kas atgādinātu, ka arī viņi ir uz to spējīgi.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register