6) Mērķauditorijas analīze
Lai pareizi pozicionētu produktu tirgū ļoti svarīga ir mērķauditorijas analīze. Tā palīdz pieņemot svarīgus lēmumus preces cenu līmeņa noteikšanā, mārketinga pasākumu izstrādē, kā arī analizējot preču sortimentu.
Analizējot mērķauditoriju, jāņem vērā šādi aspekti:
• ģeogrāfiskais sadalījums – uzņēmums apkalpos tirgu visā Latvijā, gan Rīgā, gan lielākajās pilsētās, gan mazpilsētās, tātad jāņem vērā ka katrai no šīm mērķa auditorijām var būt citāda attieksme;
• demogrāfiskais sadalījums – patērētāji būs ļoti plašā vecuma spektrā, jo
koka karkasu mājas nav dārgas, un tās varētu atļauties gan jauni cilvēki, gan cilvēki gados.
• Sociālekonomiskais sadalījums – tā kā mūsu piedāvātie produkti ietilpst gan augstā gan vidējā cenu līmenī klientu loku veidos pārsvarā turīgāki ļaudis, tātad veidojot reklāmu jakoncentrē tā, lai tā būtu pieejama vairāk cilvēkiem ar augstiem ienākumiem.
…