Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815711
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Domas attīstības vēsture:
1.1900-1910 Atklāšanas periods – mārketinga speciālisti ir ekonomisti. Parādās jēdzieni preču izplatīšana, pārdošanas vadība
2.1910-1920 Konceptualizācijas periods – izstrādā mārketinga definīcijas, koncepcijas
3.1920-1930 Integrācijas periods – mārketinga ideja praksē
4.1930-1940 Attīstības periods – attīstās mārketinga virzieni
5.1940-1950 Pārcenošanas periods – ievieš jaunus jēdzienus – mārketinga komplekss
6.1950-1960 Mārketinga koncepcijas maiņas periods – vadības lēmumi, sociālo vajadzību apmierināšana
7.1960-1970 Diferenciācijas periods – jauni jēdzieni
8.1970-... Mārketinga socializācijas periods – topā sociālās intereses
Virzienu attīstība:
1.Reklāma – 1905 pirmā grāmata – 1950 mārketinga kā nozares attīstība
2.Tirgus pētījumi – pirmos pēta patērētājus 1950
3.Tirgzinību vadīšana – 1960Kotlers izstrādā patērētāju segmentēšanu
4.Jaunu zinātņu attīstība – loģistika, starptautiskais mārketings, PR…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1200738
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register